 |
|
Autor |
Wiadomość |
marcincin
Piczokłak
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka ;p
|
Wysłany: Pon 21:34, 01 Paź 2007 Temat postu: Profesor Nosowska ;p |
|
|
jw dla tych co nie znają parę przypałowych tekstów jakiegoś nauczyciela nie wiem jakiego koleś mi to podesłał
AUTENTYK
Czego uczy pani profesor (jaka tam profesor <lol>) Nosowska (fragmenty w cudzysłowach to dokładnie przytoczone fragmenty wypowiedzi tejże właśnie; radzę czytać uważnie):
· „w sobotę o 24:40 wracałam do domu"
· „potentant" (zamiast potentat)
· „hielogrify" (zamiast hieroglify)
· „pierwiastki takie jak rudy"
· „zwierzęta typu ptaki"
· „wytwarza aluminium"
· „fanaberie se wsadzam"
· „Derven" (zamiast Denver)
· „województwo szczecińskie" (nie wiem gdzie?)
· „w Polsce występują takie kopalnie węgla brunatnego jak Bogatynia lub Turoszów" (nie to, że to jest to samo ale co tam)
· „w Afryce są najgłębsze kopalnie sięgające 9000 metrów"
· „Delszi" – 12 mln miasto w Australii (ja nie znalazłem, może wam się uda. POWODZENIA bo się wam przyda J)
· „rdzenni mieszkańcy Australii to Aborygenowie"
· „Japonia są największymi przeróbcami"
· „spożycie węgla i stali"
· „czwórtka"
· „zmieniam boki i kończą mi się na kostkach" (????????????)
· „to jest tak przelicznik"
· „na tym samym kontonencie"
· „w tym okresie zmniejszono wydobycie węgla i zwiększono eksploatację węgla"
· Do ucznia: „kolego, masz się umówić z tym mężczyzną"
· „koszt horyzontalny"
· „szlabant"
· „jedni mówią, że ziemniaki mają od 2 do 10 kg, a inni, że od 10 do 2 kg"
· „teorię geocentryczną stworzył Ptotemeusz"
· „podział ze względu na mapie"
· „ciśnienie rośnie wraz z wysokością" (po tym jak uczeń powiedział, że nie ma racji jeszcze się z nim kłóciła)
· „drugi semestr to praktycznie go nie ma"
· „10, który masz numer"
· „Arezbejdżan, Firlandia" (dla ułatwienia dodam, że to są państwa)
· Pytanie: „czym się charakteryzuje obszar słabo zaludniony?"
Odpowiedź: „małym zaludnieniem"
Reakcja nauczyciela: „dobrze" (na tą odpowiedź czekała; trudne, nie?)
· „nie ciąć atlasu na pół"
· „chłopcy będą nosić plecaki ze stelażem" (żeby zmieścić cały atlas)
· „wysadzili cały autokar" (a można wysadzić pół żeby reszta była dobra??)
· Pytanie z serii głupich: „kto chce odpowiadać?" (zadane kilka razy)
· Pytanie z serii głupich (podczas rozmowy przez telefon): „to jest ten numer, z którego dzwonisz?" (bez komentarza)
· „tsuny 5 km w grzbiecie" (chodzi oczywiście o tsunami, ale co to jest te 5 km nie wie nikt; pewnie nawet ona sama)
· „powstawanie urbanizacji"
· „okręg przemysłowy wiejskomiejskotransportowy"
· „monofaktury"
· „ewemenent"
· „ja głową muru nie przeskocze" (obecne nawet na czołówce pewnej klasy)
· „piramida zwęża się ku dołowi, a najszersza jest u podstawy" (krata wiadomo czego dla tego, kto to narysuje)
· „jesteśmy państwem traktowanym do państw trzeciego świata"
· „ja sprawdzałam to w internecie z roku 1995" (trochę stary, ale ktoś wie gdzie można taki dostać?)
· „w Polsce ilość patentów obejmuje jeden okręg przemysłowy"
· „potrawy wegetarajańskie"
· „broń jakiegokolwiek rażenia"
· „umawiam się z państwem na całą klasę"
· „masz pan mercedesa 2007 rok"
· „operacja wzroczna"
· „codzienny dzień"
· „sygnały dźwiękowe dla niesłyszących" (chciałbym je ZOBACZYĆ)
· „Kraków jest technopolią bo ma trzy uniwersytety" (chyba chodzi o: Uniwersytet Jagielloński, Politechnikę Krakowską oraz co ciekawe Hutę im. Sędzimira)
· Dialog
N: „Piotrek"
Klasa: „Który?"
N: „Ósemeczka, Fundala! Który ty masz numer? Ósmy?" (no cóż)
· „jak się jedzie do Warszawy do jest most przez Wisłę" (się jedzie z Radomia oczywiście)
· „współczynnik najbardziej wysunięty na północ"
· „Kielce wybudowali sobie za nasze pieniądze dworzec"
· „takie miasta wojewódzkie jak Radom był województwem radomskim"
· „miasto stołeczne takie jak Radom" (ludzie mamy nową stolicę)
· N: „jakim jesteśmy krajem?"
Uczeń: „ale o co chodzi?"
N: „no jakim jesteśmy krajem?" (do dziś nikt nie wie o co jej chodziło)
· Do ucznia: „chciałam cię wysadzić"
· Pytanie: „kiedy powstał przemian?"
· „na następnym sprawdzianie będzie klasóweczka" (ciekawe tylko czy jedna po drugiej czy w trakcie pierwszej powie: wyciągajcie karteczki piszemy sprawdzian?)
· „występują obszary występowania"
· do ucznia: „właśnie jestem na etapie przełykania" (bez domysłów chociaż kto wie)
· Pytanie do domu: „jakie państwa wchodzą w skład Morza Bałtyckiego?" (nikt nie napisał, zresztą nic dziwnego)
To tylko niewielka część tego co na lekcji prezentuje pani Nosowska. Spisanie wszystkiego zajęłoby zbyt dużo miejsca i czasu. Wielu z nas po 3 latach z powyższą nigdy już nie będzie takimi samymi normalnymi ludźmi jacy tu przyszli.
THE END mam nadzieje ze sie podobało ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
seba157
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wygnajewo :P
|
Wysłany: Śro 20:20, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Hm hm hm.. teskty z dzisiejszej lekcji .. Mała Mi :
- błądów... ( niewiem jakich wielbłądów )
- karkurator ( jakiś przedmiot do rysowania karykatur ? )
- uczesz to zadanie ( hm.. mission imposible ? )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gr23chu
Moderator
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:13, 11 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
hehehe nom ona fajnie mówi kalkulator.. :p karkurator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|